30porkباشـــگـــاه فــــرهنـــگی ورزشــــی
30porkباشـــگـــاه فــــرهنـــگی ورزشــــی
instagram:club30pork

قرعه کشی مسابقات دهه فجر 1392 بخش بنت روز جمعه مورخ 27/10/92 با حضور مسولین فوتبال و رئیس شورای شهر و سرپرستان و مربیان تیم های حاضر در این مسابقات  برگزار شد.

نکات قابل توجه در این جلسه:

*  برای اولین بار یه مســئول   در سطح بخش در این جلسات حضور یافت تا این امیدی باشه بر ورزش و فوتبال   بنت. از اقای نورمحمـد درزاده رئــیس شورای شهر بنت خیلی تشکر میکنم که  در این جلسه حضور یافتن امیدوارم این قدمی باشه   برای حضور بقیه مسولین در جلسات آتی که برای ورزش بخش بنت برگزار خواهد شد.

** حضور تیم های فنوج و وانان  نیز از نکات قابل توجه در این دوره از مسابقات بود. این تیم های برای اولین بار در مسابقات فوتبال بخش بنت شرکت کردند. عدم حضور تیمهای دهان نیز از نکاتی قابل توجه بود روستای دهان که  هر ساله دو تیم از این روستا در این مسابقات شرکت میکردند متاسفانه در این دوره از مسابقات حضور نیافتن که از این بابت خودم شخصا خیلی متاسفم چون تیمهای دهان همیشه از تیمهای خوب و فعال این بخش بحساب میامدن و حضور این دو تیم سرمایه بزرگی برای فوتبال بنت بود.

* مطرح شدن این سوال که چه موقع سرپرست تربیت بدنی بخش بنت مشخص خواهد شد نیز از سوالات بحث برانگیزی بود که با واکنش شورای شهر این بخش همراه بود.آقای نورمحمـد درزاده رئـیس شواری شهر بخش بنت  فرمودن که مسولین ورزش هر چی سریع تر پیگیر این مشکل باشن ایشون فرمودن در صورتی که پیگیر این مشکل نباشن و سر پرست تعیین نشود هیچ گونه کمکی به تیم منتخب فوتبال بنت نخواهد کرد.

*اقای نورمحمـد درزاده بعنوان ریــئس شورای شهر بخش بنت این نکته را یاد آور شدن که  تو همین چن مدت یک میلیون تومان به فوتبال این بخش کمک کرده  که پانصد تومان به صورت نقد به مسولین فوتبال داده شده و پانصد تومان دیگه قراره تو همین مسابقات به چهار تیم بنتی تزریق بشه البته پانصد تومانی که به مسئولین داده شده احتمالا رفتن تو جیب یکی از دوستان بخدا این  پول ها یه هزار تومانش هم خوردن نداره.... این فوتبال داره بزور اداره میشه با هزارتا مشکل پس اگر کمکی نمیکنید لاقل کمک های از نهاد های دیگری میشه برای منافع شخصی استفاده نکنید از شورای فعال و زحمت کش و دوست داشتنی که پیگیر مشکلات ورزش و جوانان هستن بسیار تشکر و قدر دانی میکنیم.

** حق شرکت  مبلغ 100000 صد هزار تومان. شروع رقابت ها از پنجم بهمن ماه

** تعداد تیم ها 12  در قالب دو گروه شش تیمی . از هر گروه دو تیم به مرحله بعد صعود خواهد کرد

گروه الف: استقلال _ شهرداری _ دستگرد _ وفا _ رودگلندام _ دسک

گروه ب: شهید فرجی (دنک)_ شورای شهر_ فنوج _ وانان_ میر آباد_ روفنان

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ یک شنبه 29 دی 1392برچسب:, توسط شــاهــوزئـــی و بــرجســـته